Friday, April 27, 2012

Auntie Bersih Cibai Rayu Orang Tua Mai Turun Bunuh Diri Di Dataran Merdeka



Lihat keratan artikel dari portal menipu rakyat Malaysiakini, makcik #Bersih ni masih waras lagi atau tidak yer?? Inilah agenda JAHAT puak Pakatan HAPRAK sanggup melakukan apa saja demi meraih simpati rakyat untuk turut serta berdemo pada 28/4/12 ini. Jika kita lihat secara zahirnya pada makcik ini menunjukkan seolah-olah seorang rakyat berbangsa Cina yang daif kehidupannya dan inginkan perubahan. Berlakon memang hebat puak Pakatan ni, tengoklah siapa Tok Guru dia kan....

Apa yang boleh kita lihat di atas, makcik #Bersih yang dah nyanyok ni cuba mempengaruhi golongan sebaya dengannya untuk turun berdemo pada Sabtu ini. Apakah golongan seperti beliau ini jenis tak sedar diri?? GR sarankan kepada makcik-makcik dan pakcik-pakcik yang di rumah tu fikirlah diri sebelum turun sertai demo yang tidak berfaedah ini.



Bukankah golongan veteran ini hidup lebih lama dan banyak pengalaman. Ada di antara mereka yang hidupnya sejak dari zaman sebelum merdeka lagi. Apakah sudah tidak cukup bersyukur dengan hidup yang makcik dan pakcik semua kecapi selama ini??




Fikirkanlah...jika turun berdemo ditakdirkan jadi perkara yang tidak diingini berlaku seperti umur tak panjang ker?? Jangan menyesal tak sudah pulak nanti. Kalau jadi apa-apa, jangan mimpilah puak-puak Pakatan Haprak ni nak tolong. Contoh yang ada dah banyak, jika mereka ini betul-betul buat sesuatu demi rakyat.



Sumber : Gossip Rakyat


Baca lagi di sini - Auntie Bersih Cibai?
dan baca sini - Seorang Lagi Bakal Korban Bersih Lapor Diri

1 comment:

  1. ni la bloger paling bodoh dalam pertandingan bloger bloger bodoh di dalam dunia puak2 bodoh

    ReplyDelete

komen² anda akan dipublish setelah disahkan..

terima kasih daun keladi..
esok² sudi la komen lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...